Skąd są moi uczniowie?

Głównie z Polski i z Niemiec, jak się można spodziewać (i jak widać na załączonej mapce). Dzięki wspaniałemu wynalazkowi pt. INTERNET w dziedzinie nauczania praktycznie przestały istnieć granice.

Młodym ludziom to wydaje się oczywiste, ja jednak pewnie do końca życia będę doceniała internet jako najwspanialszy wynalazek moich czasów.

moi uczniowie 2

A przy okazji, jeśli Ty też chcesz dołączyć do mojego darmowego newslettera, to zapraszam, wystarczy zapisać się tu (KLIK!).

4 comments

  1. Witam,
    jestem pod wrażeniem prostoty i efektywności Pani metody nauczania języka niemieckiego. Mimo iż jestem na początku drogi to już widzę efekty. Czy zna może Pani książki, kursy do nauki innych języków obcych, które byłyby chociaż trochę zbliżone jakością do Pani metody?

    1. Witam,
      bardzo dziękuję za miłe słowa.
      Jedną z moich ogromnych inspiracji, jak prosto można podejść do nauki języka obcego, był podręcznik do angielskiego „Verb Forms in Bilingual Exercises and Tests” Stanisława P. Kaczmarskiego. To już starsza książka, ale naprawdę świetna.

    1. To nie takie proste, Pani Ewo, bo zdecydowaną większość terminów mam notorycznie zajętą… dość trudno jest „wstrzelić się” w jakieś godziny, które mam do dyspozycji…

Dodaj komentarz