2016

Podsumowanie 2015, plany na 2016 :)

Co mi się udało w roku 2015?

Co się nie udało?

  • W połowie 2015 roku facebook zrobił „czystkę” i skasował mi ok. 10 tys. fanów ze strony „JĘZYK NIEMIECKI” (bo podobno byli już nieaktywni na facebooku). Oczywiście w międzyczasie przybyło ponad 10 tys. kolejnych, ale stan z końca 2014 roku ilościowo przypomina stan z teraz, czyli końca 2015 roku, jakby nic się nie działo😉
  • Faktem jest, że na facebooku działo się ostatnio mniej. Miałam spore zawirowania w życiu prywatnym, na dodatek przestał działać program, w którym robiłam grafiki do codziennych niemieckich słówek i po prostu od kilku już tygodni to zarzuciłam.
  • Z powodów czasowych – dodać wieluset kolejnych ćwiczeń do portalu www.isjadPLUS.pl – ale co się odwlecze…

Moje plany na 2016 rok?

  • Powtórzę tu z planów na 2015: wydać podręcznik „dla leniwych”. Tym razem już na pewno. Muszę zdać książkę do druku do końca maja, a w księgarniach będzie we wrześniu.
  • Zaplanować kontynuację mojego autorskiego kursu niemieckiego online (www.metodaAD.pl) i/albo opracować jakieś tego typu dla różnych konkretnych grup – np. opiekunek osób starszych, przygotowujące do pracy w biurze itp. Od dawna mi to chodzi po głowie.
  • Stworzyć duuużo ćwiczeń do www.isjadPLUS.pl
  • Przygotować wydanie moich pierwszych „fiszek”, poniekąd na podstawie książki „144 najważniejszych niemieckich czasowników„, ale oczywiście nie tylko. Będzie też angielska wersja, przygotowana wspólnie z p. Beatą Williamson.
  • Zająć się intensywniej – czyli znowu codziennie – stroną facebookową „JĘZYK NIEMIECKI„. Nie wiem, czy to dalej będą codziennie słówka, bo mam też masę innych pomysłów.
  • „Wziąć” kilku nowych uczniów na naukę indywidualną, jest sporo chętnych na liście oczekujących (nie podam, ilu, bo głupio się tak chwalić).

Mam nadzieję, że rok 2016 będzie dla nas wszystkich równie pozytywny, a nawet lepszy niż 2015, czego sobie, a zwłaszcza też Państwu serdecznie życzę🙂

2016

6 comments

  1. ….bardzo,bardzo czekam na Pani metodę on-line dla opiekunek i opiekunów czyli Seniorenbetreuerin,jest nas potężna grupa zawodowa,a także opiekunowie w Domach Spokojnej…pracujemy ciężko,a po pracy jeszcze szlifujemy konwersację.Liczę na tą tematyczną książkę Pani autorstwa,bo na dotychczasowych się nie zawiodłam i na każdym wyjeździe do Niemiec,się nimi podpieram i pokazuję zainteresowanym:))

  2. Witam Pani Agnieszko w nowym roku…szalenie gratuluje sukcesow i prosze o kontakt. Pozdrawiam serdecznie Roland

    1. Bardzo się cieszę,że ma Pani wiele sukcesów.Obiecała Pani nam Seniorenberteuerin jakieś pomoce,czy podręcznik tematyczny.

      Das ist ein toller Vorschlag! Czekamy w 2016 na Pani nowe opracowania,niecierpliwie!

      Renata-Sophy Jędrzejewska

Skomentuj

