5. Dezember

Jest godzina 17.45. Czas na konkurs🙂.

Wygrana jednego dnia nie wyklucza wygranej innego dnia. Każdego dnia znajdziecie tu nowe pytanie i każdego dnia można coś wygrać.

Bitte schön: 

5 dez

 

UWAGA! PS!

Mam dobrą i złą wiadomość.
Zła: liczenie Waszych zwierzątek zajmie więcej czasu, niż zakładaliśmy. Wynik będzie dopiero 6 grudnia po południu, NAJPÓŹNIEJ do godz. 17.00. 
Dobra: podziwiamy Was za zaangażowanie i za często niesamowite pomysły😉. W związku z tym nagroda nie będzie jedna, lecz będzie ich kilka🙂.
Wszyscy zwycięzcy dostaną jutro od lektora maila na podany adres.

 

11 comments

  1. To dziwine…bo ja miałam 200 zwierząt…i pisownia była sprawdzona ze słownikiem :/…jestem strasznie zawiedziona- przyznaję szczerze.

  2. Ja podałam ok. 119 zwierząt – tyle zdążyłam napisać w godzinę, bo dopiero o 23.00 odczytałam jakie jest zadanie konkursowe😛 Ale zabawa była i tak niezła.

  3. Mam podobne odczucia jak Ewelina, miałam dokładnie 261 zwierząt, sprawdzonych z” Dudenem” i nic:-((( Nie wiem, co jeszcze można było wymyśleć:-( Szkoda.

  4. Oficjalnie wygrała Ania Kowalczyk.
    Gratuluję! Miała w sumie najwięcej punktów.

    Ale było tyle zgłoszeń, że lektor wybrał z pozostałych PRZYPADKOWO jeszcze aż 5 innych osób i też się z nimi skontaktował🙂.

    To jego „dobra wola”, bo właściwie byliśmy umówieni na JEDNĄ nagrodę.
    Przykro mi, że niewykonalne jest porozmawianie z Wami wszystkimi! Ale będą jeszcze kolejne nagrody i szanse.
    Pozdrawiam!
    AD

Skomentuj

