Króliki z wyrzutami sumienia

Jak niektórzy z Was może wiedzą, szukałam niedawno tzw. Królików Doświadczalnych do pracy nad moją nową książką. Zgłosiło się kilkaset osób. I wiecie, co te SETKI wyjątkowo często piszą o sobie?

  • Nie lubiłem nauczycielki, dlatego wtedy się nie uczyłem
  • Na lekcjach starałam się jak najmniej uczyć
  • Zawsze nienawidziłem niemieckiego, a teraz potrzebny mi w pracy
  • Byłem wtedy zatwardziałym antygermanistą
  • W szkole nigdy nie uczyłem się systematycznie
  • Nieznajomość niemieckiego jest dla mnie zawodowym samobójstwem
  • Nigdy nie sądziłam, że wyjadę do Niemiec i teraz mam ogromny problem
  • itp.

Bunny Snugglesphoto © 2010 Simon | more info (via: Wylio)

Jeśli TY przypadkiem TERAZ uczysz się niemieckiego i go „nie lubisz”, „nie potrzebujesz”, „olewasz” itd., to pomyśl o tym, jak inaczej może wyglądać Twoje życie za kilka lub kilkanaście lat. Ja sama jestem dobrym przykładem na to, jak nieoczekiwanie życie może się (po)toczyć i naprawdę wiem, o czym mówię.

Znajomość języków obcych to ZAWSZE korzyść. Nawet, jeśli język faktycznie NIE przydałby ci się w życiu (co jest mało prawdopodobne, bo jego znajomość po prostu umożliwia inne szanse tak zawodowe jak i prywatne), to rozwija myślenie, opóźnia starzenie się mózgu. I daje ogromną satysfackję!

3 comments

  1. ja chyba mogę dopisać się do każdego punktu😉 jeszcze dopisała bym że lekcje są coraz droższe a NIGDY nie pomyślała bym że będę w takiej rychłej potrzebie nauki! Ludzie jak macie okazję to z niej korzystajcie! chociażby ze względów materialnych! ZAPEWNIAM „Od przybytku głowa nie boli” (wiedza)😉

Skomentuj

